2017. december 31., vasárnap

Apró évértékelés - 2017 olvasmányokban (is)

Idén először:

- sportoltam végig megszakítás nélkül az egész évet
- vettem részt versszínházi előadáson
- kaptam influenza elleni védőoltást
- adtam vért egy kolléganőm kislányának
- lettem anyakönyvvezető
- kommunikáltam egy süketnémával
- ittam mézeskalácslikőrt
- próbáltam ki a HIIT edzést
- festettem világosabbra hajam
- jártam Nőtincsen
- nem ettem nyársalós kenyeret
- kaptam keresztény ékszert
- olvastam Allende-t.

2017 olvasmányokban 140 könyvet és 41196 oldalt jelentett.
Az év TOP 10 olvasmánya, sorrend nélkül:



Isabel Allende: Maya naplója
Francine Rivers: Megváltó szeretet
Pachmann Péter: Misu háborúja
Marina Lewycka: Ragadunk
Szőcs Henriett: A török brigadéros
John Banville: A tenger
Emery Lord: Amikor összeütköztünk
Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító
Pusztai Andrea: A zöld szemű kígyó
Blake Crouch: Sötét anyag


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése